1e Zoetwater wedstrijd Oebele 2021

He he eindelijk mag het dan weer, een zoetwater wedstrijd houden, er waren wel enige voorwaarden waaronder dat iedereen lid moest zijn van HSV Leeuwarden.

Oebele is een visclub die niet afdraagt aan wie dan ook en schijnbaar moest dit omdat we de wedstrijd in Leeuwarden hielden, dat moet dan maar he, maar onze penningmeester deed een duit in het zakje voor degene die niet lid was van HSV Leeuwarden en 9 man melden zich voor deze wedstrijd.

 

Ik had me voorgenomen om wat beter te presteren dan vorig jaar maar zoals jullie verderop kunnen lezen maak ik dat niet waar.

Het is niet anders.

De volgende video geeft een beeld van de dag, dit keer met live geluid omdat ik wat geïnvesteerd heb in mijn Go Pro en mijn broer heeft voor een statief gezorgd, Top B!

 

De uitslag;

Wijde Greuns Leeuwarden 12 juni

1.   Piet T                                    10185 gr.

2.   Piet H                                     2335 gr.

3.   Hans                                        2000 gr.

4.   Marten                                     1980 gr.

5.   Atte                                         1915 gr.

6.   Ronnie                                    1860 gr.

7.   Rinus de F                             1605 gr.

8.   Laas                                         940 gr.

9.   Rinus S                                   445 gr.




Mijn vangst; 1 kolblei, 4 baarsjes en een brasem 

Groetnis, Frisian

 

Ps.  Sorry Atte, jouw weging gemist…

Reacties

Populaire posts van deze blog

Stek informatie zeevissen rond Harlingen [Puitaal]

Hoe rook je forel, mijn manier

Zeevissen aan de Waddenkust nabij Roptazijl samen met sportvisclub Oebele 17-04-2021